Rapport från Leffe

TACK matte Eva för rapporten från Leffe! KUL ATT FÅ!

Hej Marie o alla sheltisarna

Leffe har åkt tåg till Malmö, det tog ca 4 timmar och han var jätte duktig. Det var mycket folk och fler hundar och katter i samma vagn. I Malmö bodde vi på hotell, det gick också bra.

I dag har vi lagt spår till Leffe och han var jätte duktig, nu visste han hur man skulle göra. Han blev helt tokig när jag plockade fram blod och skank ur frysen.

Nästa spår ska bli lite längre. Jag tror att det är bra att ta en bit i taget. Vad tror du ?

Ja man får lite dåligt samvete, det var ju ett tag sedan jag la ngt spår till mina hundar......Tur att man har aktiva valpköpare!

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

God morgon! Ska bli kul att träffa dig och flocken idag!!! :) Amanda

2008-11-03 @ 09:13:49
URL: http://klovenhojstiramisu.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, hoppas att du blir nöjd med min "Prins".....

Håller tummarna för dig i morgon!! //Marie G

2008-11-03 @ 22:00:50
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0