Valparna ute

Man får som sagt passa på när det är bra väder, nu när hagen är så stor är det bara att bära ut dom. Sedan är det bara att sitta & njuta! Tog ut dom en & en på en liten promenad med dom stora hundarna. Attans vad dom skuttar & kutar! Så KUL att se. När dom är med ensamma är dom sååå följsamma, lite skillnad mot att ha alla valparna med.....
Som tur var så hade jag sällskap stora delar av tiden av Clary.
Totalt så var alla hundarna ute i ca 4 timmar, jag hann faktiskt skura golven under tiden. Trevligt att få torra golv innan alla hundar springer på dom. äl inne så var det dax för mat & nu sover ALLA hundar.
Nu ska jag sätta mig på balkongen i solen & äta svenska jordgubbar.....man kan ju passa på att njuta lite av att alla sover. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0