Valparna 5 veckor!

Jösses vad tiden går! Nu är dom redan 5 veckor & dagen då flocken splittras närmar sig,suck.....
Nåväl, dagen då dom blev 5 veckor var händeslserik på många sätt, dels så var vi ute hela dagen i det underbara vädret. Men....för första gången åkte dom bil! Vi var nämligen ner & spelade minigolf & då fick dom hänga på. Dom har en enorm gräsmatta brevid minigolfen & där fick dom efter sitt livs första bilresa rasa av sig. Själva bilresan gick BRA , visst dom lät en hel del men det får man nog räkna med. Det är ju verkligen något nytt för dom. Sedan blev det bilen i gen denna gång hem till lillebror med familj. Sedan var dom lösa på tomten innan det var dax att åka hem. Sista bilresan för dagen slutade med att alla utom Brio sov. I dag har även det tagits MASSOR av kort! Tyvärr så kommer dom in dagen efter deras 5 veckors dag men jag var helt slut i går & orkade inte sätta på datan. Men här kommer det foton på dom vill jag lova, håll tillgodo!

Brio, Trizz, Bingo & Bino

image417

BINGO(Leffe) TINGAD

     

     

     

     

Min TRIZZ

     

     

    

     

        

BINO TILL SALU!

     

     

     

     

     

BRIO TILL SALU!

     

     

     

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej
Man kan sitta och titta på alla härliga bilder hur
länge som hälst och bara njuta. :)

2008-05-13 @ 17:02:51
Postat av: Marie G

Det är nästan det enda jag gör, ha,ha,ha....Innan alla åker. Nåja, Trizz stannar ju kvar som tur är.

2008-05-14 @ 18:09:18
Postat av: brorsan

OCH vem vann minigolfen.........det gjorde lillebror som vanligt.............hahahahahaha
säg till om du vill ha revansh, säg bara tid å plats.

kungen av minigolf

2008-05-19 @ 17:26:03
Postat av: Marie G

OCH vem hade 44 poäng??? Jo din syrra & DU!!! Dvs JAg VANN också!!! Ha!!! Men jag hänger på nästa gång med....Syrran

2008-05-20 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0