SEMESTER!!!

Herregud vad skönt att det äntligen är SEMESTER!!! Det blir bara 2,5 vecka denna omgång men så härligt! Nu har man verkligen tid för hundarna.....Efter jobbet i dag har jag bara varit ute med alla hundarna. Valparna har varit med hela tiden, i dag fick faktiskt alla springa lösa & det gick BRA! Ingen sprang bort?!? Även i dag har det varit fart på alla valpar, oj vad dom har sprungit på gräsmattan. Det är så härligt att se!

Har i dag även klippt klorna på valparna, ja det går men under en del protester. Har även borstat dom. Annars så ar det bara varit lek, gos & spring. Nu är alla inne & dom har ätit så nu sover dom.

Ja härliga är dom!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Semester??? Gaaaahhhhaaa...jag har 5 veckor + resten av denna kvar att jobba *puh* Kraaam och ha det så skönt!

2008-05-29 @ 19:05:05
URL: http://galhon.blogg.se
Postat av: Marie G

Det är såååååååå skönt!!!! Ha 5 veckor kvar, hmm ja då har jag nästan nästa semester fniss... Har delat upp den på 2 perioder. Som ni alla märkt är det nu underbart väder! Ha,ha,ha!!! Jobba på i värmen medans jag njuter.....Kramis från semesterfiraren

2008-05-29 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0