Lämna valparna...

Usch men jag ska lämna valparna i ett dygn. Ska nämligen till Vingåker & deras Marknadsmästerskap. Men som tur är så ställer Anders & Linnea upp som hundvakter. Har skrivit ner exakt ALLT & lite till tror jag. Det ska nog gå bra....Undra bara om jag kommer vakna när det ljusnar på lördag morgon? Det har ju liksom blivit en vana. Har
förvarnat valpvaktarna om det, det var INTE populärt, men dom kanske kan sova fastän valparna vrålar? Jag tror inte det....Fortsättning följer.

Det ska i alla fall bli kul att få se Marie M´s Gäspa. Lika kul ska det bli att få se alla agilityekipage under tävlingen. Hoppas bara att det INTE regnar, tyvärr ser det ut som om det skulle kunna bli regn, suck...Nåväl det är ALLTID lika trevligt att komma till Vingåkers Hundklubb!

VALPARNA ÄR UNDERBARA!!!

Kommentarer
Postat av: Marie i Läppe

Tack för hjälpen med Marknadsmästerskapet i Vingåker! Alla de tävlande var nöjda. Vi förstår att det var svårt att vara ifrån valparna,
men vi vet att du har bra hjälp hemma. Tack ännu en gång, vi ser fram emot tävlingen i höst.
Agility gänget i Vingåkers Hundklubb

2008-05-02 @ 19:07:22
Postat av: Marie G

Hejsan Alla i Vingåker! Det är alltid så trevligt att träffa er!!! Agilityloppen såg bra ut, men....lite handlingsträning i augusti kanske???Smile. Kram på er hälsar Marie G

2008-05-03 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0