Kräver utrymme

Ja se dessa valpar, i morse vaknade jag som vanligt när det började ljusna. Men det börjar man ju vänja sig vid nu,suck. Men jag kan lova alla att hundpromenaderna vid sisådär 5-snåret är härliga! INTE en människa är ute, bara jag, mina hundar & alla fåglar som kvittrar. Jag rekommenderar det! Nåväl åter inne så blev det en väldigt tidig frukost för mig, men oj vad skönt det var att få gå & lägga sig igen. Det tror jag hundarna tyckte också.
Vaknade lite senare av att "skvallertanten"(Sindie) kom & väckte mig(det gör dom ALDRIG annars). Jo mycket riktigt då hade Bingo & Bino tagit sig ur inhängnaden & strosade omkring i sovrummet...Man kan ju inte annat än skratta! Dom verkade nöjda i alla fall. Tror nog att det är Breeze som puttat upp grinden åt dom.....Så nu har dom nästan hela lägenheten att strosa omkring i.
Dessa ljuvliga valpar!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0