Agilityträning igen...

Milloo kom hem i morse från landet. Skönt tycker jag men inte mamma......
Åkte ut med Anders & tränade. Han körde mycket slalom, jädrar vilka ingångar han hade!!! Var riktigt imponerad av honom, nåja det går inte sååå fort i slalomen men det kommer.....
Kontaktfälten gick också bra, han är så duktig min "prins"....ja,ja Anders också smile... Sedan körde han en agility bana med honom & jag tycket att det såg bra ut, visst allt är inte helt perfekt men det ser lovande ut. Fart har han men inte riktigt säkerheten framåt. Där behövs mer träning. Milloo blir lätt för ivrig & bara "springer på", som förare är det lätt att "tappa" bort honom. MER träning så........

Sara körde Hera, hon har haft lite problem med att hoppa. Efter behandling av kiropraktor fick hon nu börja köra igen, KUL!!!
Birgitta körde både Mac & Zingo, hon fick jobba...Men Mac hade verkligen fart idag, kul att se. Slalomen gick fort & bra! Zingo är på G men det är som med Milloo, han behöver också mer träning....tror att det kan bli riktigt BRA!
Nästa träning SKALL filmas, det är så nyttigt att se. Man filmar ju mest på tävling men det är ju lika viktigt om inte viktigare att filma träningen.

Kommentarer
Postat av: Kim, Marita och Ted

Hej
Ifall jag kan få din mejl så kan jag skicka bilderna som jag pratade om.

Jag tycker att det är jätte trevligt att vi får komma och hälsa på ibland.

Jag skulle jätte gärna vara med en gång utomhus:)

Mvh Kim

2008-05-07 @ 20:00:29
Postat av: Marie G

Hejsan, Det är bara bra för valparna att få träffa er! Dom är ute varje dag mitt på dagen, men vi ska nog kunna ordna så att ni kan träffa dom ute.
Snällt om du skickar bilderna till:[email protected]
Hälsningar Marie G & alla sheltisarna

2008-05-08 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0