Tiden går...






Jag tror & hoppas att det är valpar på G.....Breeze visar nämligen alla tecken på att vara dräktig. Först åt hon som en häst-nu äter hon ingenting, 100% fartig-nu lullar hon vid min sida enda gången det blev fart på henne var på agilityplanen. Anders var nämligen ute & körde henne lite lugnt (men att ta det lugnt vet INTE Breeze vad det är , inte på agilityplanen i alla fall!!!) så det blev mest lite kontaktfältsträning, något hon är ganska duktig på, min lilla blåing.....Så nu är vi inne på vecka 5, oj vad tiden går.......
Milloo fick också köra kontaktfält & slalom med Anders. Milloo älskar också agility, så även hans träning gick riktigt bra, Anders tyckte att det var riktigt roligt att köra honom.
Sindie, gamlingen fick köra lite slalom vilket gick bra. Hon är min lilla klippa! Tyvärr börjar hon bli lite stel i kroppen, märks speciellt vid lite längre promenader. Allt får ske på hennes vilkor.
Indra, vår katt är nysteriliserad & går med tratt. Himla intressant tycker alla hundar. Indra tycker att tratten är det värsta som hänt henne! Vilket jag kan förstå......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0