Breeze vecka 7

Allt ser lovande ut! Hon har gått upp 2,2 kg. Hon tycker själv att hon är tung & klumpig. Ingen ställning är speciellt bekväm någon längre tid. Hon vill att man ska pilla på henne & typ massera henne, då njuter hon för fullt & som sagt vad gör man inte för sina hundar?! Glädjande nog äter hon fortfarande som en häst & lika fort trycker det på. Så man får ta ut henne lite oftare nu & mer lär det väl bli.
Nu har jag fått hem "valp" lådan, så nu ska här bäddas. Hoppas bara att hon godtar den.......
Fortsättning följer.



Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej
Hemsidan blir fin !
Jag brukar räkna med ungefär 1/2 kg /valp. Det tyder ju på att det blir några st i alla fall.

Hoppas att det blir parning för oss i april, blir så avundsjuk. Saknar de små monstren ;0).

Vi ses / Agneta

2008-03-25 @ 20:40:19
URL: http://conors.se
Postat av: Marie G

Hejsan, Ja jag hoppas att den kommer att utvecklas, tyvärr inget jag klarar själv ännu, suck....
Hoppas på att det blir några stycken. Det ska bli så spännande!
Lycka till med kommade parning! Hälsar Marie G

2008-03-25 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0