Agilitykurs

Den 1 april börjar min kurs på Hundklubben i Södertälje. Alltid lika spännande! Har dom senaste åren haft klass 3 men nu i vår ska jag ha klass 2. Kursplaneringen är klar så nu är det bara att hålla tummarna på att snön försvinner! Alla som ska gå min kurs har jag sett tidigare, man hoppar ju in som extrahjälp på nybörjare & klass 1. Några av dom har ju även varit med på träningstävlingarna vi anordnat.

Men först ska vi agilityinstruktörer i Södertälje ha en fortbildning i agility "Från nybörjare till klass 2" för instruktörer & aspiranter från dom andra avdelningarna. Det går av stapeln 28-30/3. Det har varit MYCKET jobb inför den helgen, men nu tror jag att allt nästintill är klart....OK, allt material skall kopieras till alla deltagare, Suck....men det ska nog gå fort...
Bara dom hittar någon som kan ta köket på söndagen....

Sååå snälla där uppe! LÅT DET TÖA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0