Valparna 10 veckor!

Herregud vad fort tiden gått! Det är redan 2 veckor sedan Leffe & Pezto åkte "hem"...Senare i dag åker ju Bino, som sagt tur att jag behöll Trizz. Allt har varit jättekul med att planera, vänta, valpningen & ALLT därefter UTOM att lämna i från sig valparna! MEN jag tror att dom Leffe & Pezto kommit till så bra hem att jag numera känner mig helt lugn! Men dagen dom åkte var jobbig, så den här dagen, dagen då Bino åker är JOBBIG! Får passa på att gosa av mig på honom....."min" Lilleman/Sockertopp ja han har många smeknamn... SKa bli intressant att höra vad han ska heta i sitt nya hem.

Trizz & Binos vikt vid 10 veckor(sista vägningen av dom)
Trizz: 2420
Bino: 2011

     

     

     

     

     

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0