Trizz ensam med matte

Tog med mig Trizz till Ingela. Hon var såå duktig, gick fint i kopplet till bilen, lugn & sansad under bilfärden dit. Väl framme fick hon gå lös på deras tomt. Allt var lugnt tills Ia kom ut, jisses vad hon var LÄSKIG! Ia har energi, alldeles för mycket energi tyckte Trizz......Det blev lite bättre när Itzie kom ut, hon var inte riktigt lika läskig....
Ingela kollade i alla fall Trizz för jag tycker inte att hon går helt rent alla gånger. Mestadels så syns inget men så helt plötsligt kan man se att hon går orent. Får åka till Lena i morgon så att hon får kolla henne. Hon reagerar inte på att man klämmer & känner, suck.....Det får bli vila för hennes del. Det kommer inte bli lätt då det är MYCKET spring i hennes ben.
När vi kom hem & jag skulle ta ut henne ur bilen såg jag att hon hade lite dreggel vid munnen. Inte konstigt med denna bil, vem som helst kan ju bli dålig att färdas i den. Man måste ju gasa som om det vore värsta racerbilen på startplattan, ja annars så går det inge bra. Nä det får nog bli en lott så att man kan köpa sig en NY bil! Ander det är dax att bli proffs snart!!! Du vet ju vad du lovat din faster!!! Kan man ändra sig från en Minicoper till en ngt STÖRRE bil?? Hade ju inte sååå många hundar då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0