Promenad med gänget

Åkte ut till lillebrors husvagn & då tog jag givetvis med mig alla hundarna. Efter uppsättning av förtält så tog vi en promenad. Denna gång fick även Sindie följa med & Trizz. Trizzen fick växelvis gå & bäras. Hon hade ju busat som bara den under tiden vi höll på med tältet så hon var helt lugn dom gånger hon bars. Vi gick en bra sväng & dom stora fick verkligen springa av sig, nåja Sindie hon gick mest. Som tur var så sprang vi INTE på några vildsvin, men nog doftade hundarna i bland.......Såg många ställen där det var uppbökat, jag tycker INTE om vildsvin!!! Sedan är man ju livrädd att dom ska attackera hundarna. För man kan ju råka komma emellan mamman & ev kultingar. En riktig mardröm!
Vi gick även en bit invid vattnet & givetvis så gick Breeze i. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0