Hundpromenad

I kväll var vi ett gäng som samlades för att gå gemensam promenad. Vi gick Östertälje spåret. Alla gick ett varv men dom hurtiga, dvs jag & Kristina tog två varv. Vädret var kanon precis lagom varmt, tyvärr var det några myggor som hängde på.....Nästa vecka ska vi gå Tveta spåret. Jag tog med mig Breeze & Milloo, Sindie fick vara hemma med Trizz & Bino. Otroligt men sant, lillebror & Jenny kom, smile.....

Väl hemma tog jag ut alla på en liten promenad sedan satt vi på baksidan & njöt av den härliga kvällen. Trizz & Bino skuttade runt, dom är så härliga att bara sitta & titta på. Men självklart är det TOMT utan Bingo-Leffe & Brio....I dag har i alla fall Breeze varit lugn, hon har tydligt visat att vi varje gång vi ska gå in har glömt en valp ute. Hon måste kolla läget i fall att "den" är kvarglömd. När hon släpps ut ska det kollas om "den" kommit till rätta, men som sagt i dag har hon nog kommit på att det är SKÖNT att bara hålla koll på 2 vildar....Sedan leker hon mycket mer med Trizz & Bino, det är mestadels full rulle. Men nu har alla fått sitt & sover gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0