Första rapporten från Leffe (Bingo)

Hemresan hade gått bra, det är ju inte så långt till Eskilstuna men han somnade halvvägs "hem"....Ja han är en cool kille i alla lägen. Eva lovade att det kommer rapporter & foton från Leffes liv. Det ser jag verkligen fram emot.

Nu, Eva är det din tur att njuta av Bingo-Leffe!!! Jag har ju haft förmånen av att ha haft honom i 8 veckor.....

Vilken tur att jag beslutade mig för att behålla Trizz, hade ALDRIG klarat att blivit av med ALLA valparna! Nu väntar jag bara på att hitta rätta hemmet åt Bino, min lilla "Sockertopp". Men Trizz & han trivs så bra i hop...men jag kan INTE behålla honom också, även fast jag skulle vilja.....Sedan har jag ju faktiskt redan gammeltanten Sindie, mamma Breeze, "min" Prins, Milloo & min Bästa Trizz. Nä det får räcka......ett tag smile

Kommentarer
Postat av: Marie, Bingo-Leffes gudmor (Eskilstuna)

Då ska man äääntliiiigen få gulla o krama på Bingo-Leffe-Fluff =)
Lycka nu till med de andra valparna och hoppas du hittar ett bra hem till Bino också.
Vi hojtar om vi stöter på någon bra ev intressent av Bino.

2008-06-02 @ 10:50:36
Postat av: Marie G

Jag SAKNAR honom!!! Gulla från mig också....Tur att jag har Trizz & Bino!!!
Man hoppas ju att man hittar någon BRA till Bino/Lilleman/Sockertoppen.

2008-06-02 @ 11:31:25
URL: http://marieosindie.blogg.se
Postat av: Helena

Hehe jo, men ibland blir jag lite trött på bloggen i alla fall när man får påhopp och sånt.
Ha en bra kväll :)

2008-06-02 @ 22:31:58
URL: http://helennna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0