Valparna 15 veckor!

Ja nu har dom "små" blivit 15 veckor!

Har också fått en liten rapport från Cash familj, det TACKAR jag för! Det är så himla kul att få höra att allt är bra med     
"mina" små! Cash är nu mätt & han mäter 25 cm....Ja han blir nog inte så jättestor, smile.....Men han verkar vara ett riktigt litet busfrö fniss....Lägger ut hela inlägget här på bloggen....

Trizz är kvar hos Lena & Egon där hon varit under min resa till Öland. Men i morgon kommer hon hem! Dom första dagarna åt hon ALLT men sedan blev Lena lite orolig för det minskade dag för dag, ja,ja hon brås nog på mamma. Här hemma har hon ju inte någon gång ätit upp allt.....I övrigt så har hon busat mest hela tiden & då främst med Hexa, halvsyrran. Dom har tydligen terrat andra, äldre halvsyrran Sapphira...Sedan har hon inte tyckt om att bli instängd(med dom andra hundarna) medans Lena & Egon åkt & handlat. Hmmm inget jag tränat på då jag inte har några dörrar här hemma. Men det får väl bli toan då....Hon har ju inte brytt sig då jag stängt ytterdörren.

TACK Lena & Egon för att ni tagit hand om min Trizz!!!

     
Lite bilder tagna innan resan till Öland

     
Favvobollen                       Favvoleksaken                   Favvobenet

Breeze har ju varit i Karlstad & tävlat, det kommer ett inlägg om det....men 1 PINNE tog hon & UPPFLYTTAD till agility klass 2!!!! Även hon kommer hem i morgon!

Milloo min prins är kvar på landet........Idag har han fått lite kyckling men ratade pastan, snacka om BORTSKÄMD! Sedan undrar dom varför han är RÄDD för flugsmällan!?!?! Har INGEN aning!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heeej!

Har haft 2 veckor semester nu,Guud vad snabbt det gick!! Nu ska jag jobba en vecka sen har jag 2 veckor semester till - tur det! Var och spelade minigolf därnere vid kanalkanten - DU var inte där hihihihihi! Första gången vi spelade på...minst 10 år!! Oj, var svårt det var. Jag minns inte att det var så svårt..hhhmmmm. Vi tyckte klubban var tung och jaa..alla möjliga ursäkter. MEN summasumarum - jag vann!!! Kraaaam

2008-07-21 @ 15:35:12
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan, jag har också börjat JOBBA, suck....håller med om att veckorna gått fort! Du ser, tjejer kan!!!

Krammmmmmmmm

2008-07-21 @ 15:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0