VALPARNA 14 VECKOR!

Har sagt det tidigare men, tiden går så fort! Nu är redan "mina" valpar 14 veckor!
Men dom som inte sett Trizz på ett tag säger Oj,oj vad STOR hon blivit! Å vilka LÅNGA bakben hon har!
Japp hon ska ju bli agilityhund, fniss....

I dag lämnade jag min lilla tjej till Lena, ska ju till Öland & då följer bara Sindie med. Då såg jag Lenas Hexa, Nattis blåa tikvalp. Oj vilken skillnad på henne & Trizz....Hexa är rundare men inte specilellt tung, man kan nästan tro att det är en liten klump men när jag skulle känna på henne höll jag nästan på att slänga henne över huvudet på mig, ha,ha,ha. Hon är så fluffig mot Trizz som är den slimmiga typen. Som sin mamma.....Inte hade jag med mig kameran heller, suck.....Måste komma i håg den nästa gång. Ska försöka att få en bild med 3 generationer dvs Natalie, Breeze & Trizz.

Jo jag var ju i väg & fotade alla mina hundar när Djurmagazinet här i stan hade gratis fotografering. Ja man fick fota gratis & sedan om man vill beställa ngt kort kostar det ju...Har nu fått korten & dom var BRA! Måste bara bestämma mig för vilket kort jag ska beställa....

Åter till rubriken...

GRATTIS Leffe, Trizz, Cash & Pezto på 14 veckors dagen!!!


Hoppas att ni njuter av era valpar för tiden går så fort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0