Trizz & hennes ätbeteende

Ja min lilla dam har lite problem med att äta. Men jag tror hon är en sådan "sort" ha,ha,ha som sin mamma alltså. Men Lena tycket att hon var lite väl tunn, ja,ja det var bara att införskaffa lite Nature Harvest att blanda i maten. Visst åt hon men inte allt som hon skulle, suck...Hon är för lik Breeze. Men det kanske är värmen? Nä hon hon lika dåligt innan denna hetta kom. Nåväl får väl se om hon börjar äta lite mer nu. Får ge det ett tag.....
På tal om mat, Milloo skulle få lite (!?) ris & köttgryta enligt mamma. Ja han mår som en Prins! 

I morgon blir valparna fyra månader!!! Oj,oj,oj vad tiden går fort! 
Lena med Strimma tog massor av kort på Trizz idag, dom sätter jag ut så fort jag får dom. Men det kunde ta lite tid....Jag har sett dom & dom var BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0