Till Tumba

Tog faktiskt med mig alla hundarna till Tumba. Väl där så hittade Trizz ett ben som hon började gnaga på, sedan skulle hon BARA vara där!

  

Mina två unghundar måste ju leka på dom mest konstiga platser......Men det är härligt att se att dom har så kul ihop!

  

    I butiken

Hittade en liten aktiveringsboll som jag köpte till dom. Nä dom är inge bortskämda.......
Lena mätte Trizz & fick henne till 27 cm. Väl hemma mätte hon Hexa & hon var 27,5 cm. Hexa är ju halvsyster till Trizz.
Iövrigt så har det varit en tråkig dag för hundarna, det blir så i bland....Men till kvällningen så åkte jag ut till klubben & gick en promis med dom alla vilt springandes tillsammans. Det är så kul att se att man glömmer bort ruskvädret. Man kan ju inte annat än le åt dom. Tränade lite ligg med Breeze, det måste jag ju få till det är ju snart dax för tävling. Körde även ligg hemma med bollbelöning. Hon är så taggad att träna, KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0