Lydnadsträning med Breeze

Tog mig i kragen & körde Breeze i lydnad......Det känns ganska bra men jag har problem med läggandet. Inte direkt hennes favvomoment, suck...Nåja det tar jag helt på mig, det beror väl på att jag inte tränat momentet ordentligt & tillräckligt.....Nu var det ju inga störningar överhuvudtaget så jag behöver åka & träna där hon kan få störning, det får väl bli klubben eller stan i morgon. Annars så går det ju att träna i centrum där rör ju sig folk hela tiden & ibland kommer det ju även en hund eller två.
Ja det får nog bli träning i morgon också, har ju inte så många dagar på mig. Nästa vecka är ju jag borta & Breeze i Karlstad.
Nä nu får jag väl sätta mig i soffan & köra lite "ligg" med Breeze......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0