Denna värme

Man ska ju inte klaga nu när det väl blivit varmt men.....Jag tycker det är lite för hett, i alla fall för att orka något med hundarna & det tror jag dom tycker också....Man ser att dom vill & dom gör sina försök till spring & lek men orken tryter fort. Pang så ligger dom helt utslagna i gräset. Ju mer jag tänker på det så gjorde nog Breeze ett mycket bra lydnadspass på tävlingen i söndags. Det var ju närmare 30 grader på planen...Det är ju klart man ska väl träna i alla väderförhållanden men nej tack jag avstår! Nu får man vänta tills kvällningen innan man ens kan tänka på att träna hund, för träna det är jag riktigt sugen på.
Snart kan man ge sig ut..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0