Breeze & Trizz

Sindie & Milloo åkte med åkte med ut till landet i torsdags, jag skulle ju på World Dog på fredagen & titta på massor av sheltisar. Så i dag var det ju sheltieutställning på Vilsta.

Tack Elin för att du kunde ta hand om Breeze & Trizz medans jag var på mässan!!! Snacka om att Trizz sov när vi kom hem! Det kan jag förstå efter en hel dag med erat gäng, dvs papilloner samt en liten blandis kille. Väldigt nyttig träning för Trizzen.

Det har varit mysigt att bara få var med dom blå, alla hundar & JAG behöver egen tid eller vad man ska kalla det?! Själv & själv jag har ju haft familjen Blomkvist stora hundar men det har gått bra. Trizz får givetvis inte vara tillsammans med dom, det är hon alldeles för liten för.....Hon skulle ju bli mos när dom kommer springandes....Men nu är det bara vi tre! Saknar givetvis dom andra två men dom har det lugnt & skönt på landet.

     

      

      

     

  

     

     

     


Min nästa hund ska vara en Jack Russel igen..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0