Långpromis med Lotta & "Lapparna"

TACK Lotta för att du ringde & fick ut mig på en långpromis!

Vädret var grått, hört det förr eller??? Men eftersom att jag fick sällskap så tänkte man inte på det, det regnade i alla fall INTE!
Vi träffades utanför mig & gick sedan via Bergviksskogen-runt gamla LT-minigolfbanan-Hansta-Ragnhildsborg-runt & tillbaka upp via Klätterbacken vid Bergvik.
Hundarna fick verkligen springa av sig samtidigt som det även blev lite koppelgående. Körde även lite backträning i Sandtaget, nyttigt för hundarna.

Väl hemma så var hundarna nöjda & jag med. Kändes skönt att sedan gå till jobbet & veta att hundarna fått sitt....

TACK igen Lotta för den härliga julklappen! Känner mig så mjuk & gott luktar det också! HÄRLIGT!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det var skojig prommis, mina vovvar var sandiga hela dagen sen, men det gjorde inget.



Ha det gott så hörs vi.

Vad bra att händerna är mjuka, testa på fötterna med, det funkar jättebra där med.



Kram och Skön helg på deg och dina vovvar.

Lotta

2008-12-19 @ 23:22:33
URL: http://www.123minsida.se/taito
Postat av: Marie G

Ja det är så härligt att få trevligt sällskap på promisarna!

Ja salvan är super!!! Ska prova på fötterna också..

Ha en härlig, kul JUL så hörs vi igen!

Kram från Marie & sheltieligan

2008-12-21 @ 09:41:53
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0