Gott Slut & GOTT NYTT ÅR!

Kors däruppe men i dag fick jag med lillebror med hund på promis. Smile....Det blev en ganska kort promis men vi klättrade desto mer stön säger jag....Hundarna sprang för fulla muggar, KUL!
Fortfarande lite vitt, småkyligt & för dagen ngt blåsigt, men man har väl kläder efter väder!?
Sedan var lillebror snäll & körde mig till tåget, är nu på landet & hela flocken är samlad. 

I morgon ja då ska vi gå på långpromis, hoppas att jag får med ngn?!?

Nä nu ska här ätas & drickas gott.

Med hopp om att alla era hundar klarar sig från smällare & raketer!!!

GOTT SLUT & GOTT NYTT ÅR önskas Alla hundvänner & bloggbesökare!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det Januari ;)

Blir det nåt...eller? :)

2009-01-01 @ 22:22:49
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha nix har inte planerat in ngt. Men min plan är att ha ngt senare....Inbjudan kommer.

Tack för att du e´diskret smile

Kram från "ung för alltid"

2009-01-02 @ 12:26:29
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0