Flunsan slog till lagom till jul!

I bland så får man faktiskt tycka synd om sig själv & det gör jag nu....TYPISKT att man lagom till jul ska få flunsan med allt vad det innebär! Släpade mig ut & runt i skogen med hundarna i ca 1 timme nu på morgonen, orkade knappt ta mig hem. Men det positiva var att SOLEN sken!!! Det är NÄSTAN så att man tycker det var värt att gå en promis, bara för att få SE SOLEN! Men nu blir det sängen resten av dagen.
Lånade kameran av Ove & Birgitta(TACK för lånet!) för att kunna ta några BRA kort på mina hundar, så håll tillgodo här kommer lite midsommarbilder, nej förlåt Julbilder hmmmm.....

  
Så här PIGG var Prinsen efter att ha kört agility med Amanda ha,ha,ha...
Han BARA sov!


Trizz

  

  
Sindie (ÄNTLIGEN hemma igen!)



Trizz, Milloo, Breeze & Sindie 22/12 2008



Prins Milloo



     

  

     
Breeze                               Mor & dotter

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Krya på dig!!! Nästa helg är det ingen träning för mig och Prinsen! Men om du står på benen och Prinsen är hemma kanske vi skulle kunna träna den 30/12 tillsammans? Vi hörs på mailen! Kramisar Amanda

2008-12-22 @ 14:03:21
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: Marie G

Tack, jujst nu känns det inge bra suck....Precis vi hörs via mailen.

Kram från Marie

2008-12-22 @ 23:26:54
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0