Rapporter från Cash

Här kommer några bilder samt vad dom föreställer. TACK Rebecca för bilder & text! Alltid lika KUL att få!!!


Cash han är en liten vilding. Han hoppar å skuttar och är aldrig still.
Sötnoseen själv, han är med på allt. Måla och fila naglarna, byta lakan till sängarna, gå till stallet m.m.
En knasig berättelse, vår lilla vovvsing har förälskat sig, kärat ner sig riktigt ordentligt i min ponny kecia.
Han kråmar sig å håller på, vill alltid följa efter henne. Å just det! Lille Cash kan redan sitt, ligg och upp.
Underbara gullis valp! <3 Jag vet inte mer vad jag ska skriva än att vi älskar honom helt gräns och vilkorslöst!
 


Första bilden är på en nyfiken Cash, vad gör mamma? 


 

Tänker mamma fila Cashs naglar, men näääeeej säger Cash, jag är ju en kille!


 

Nu vill han måla tå naglarna också, ojoj! haha!


 

Han är bara allmänt sööt(:


 

Cash + Rebecca (: Rebecca posar, cash hänger på! Haha!


 

Vi på väg till stallet för fix.



 
Cash så väldigt pööömsiiig (:



På onsdag kommer Cash hem till gänget, han ska vara hos oss några dagar. Ska bli så KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0