Kennelträff

Som det ser ut nu så blir det nog en kennelträff i höst!! Jag hoppas verkligen att den blir av!!! Det är klart jag har ju bara 3 valpar ha,ha,ha....men det skulle vara så kul att ha en träff med alla Honeybrookare, Hillfire & så då "mitt" gäng.
Just nu är allt i planeringsstadiet.....

Måste också höra med mina snälla hundvänner om dom har tid & lust att hjälpa till?!?! Vore ju kul om man själv kunde vara lite "fri" så att man kan vara med på någon aktivitet.

Så har ni några bra tips på vad man kan göra på en kennelträff, hör gärna av er!

Nästa tisdag vet jag bestämt  OM, när & var det blir!

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej Marie och alla sheltisarna

Kennelträff tycker jag låter jätte kul.

2008-08-13 @ 14:09:07
Postat av: Marie G

Hejsan,ja visst låter det KUL? Håller på & planerar för fullt. Har du några tips på aktiviteter?

Ha det gott hälsar Marie G & sheltieligan

2008-08-13 @ 15:05:58
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej

En snirklig bana, där man får jobba med kroppsspråket och med rösten för att få med sig hunden.

Balansövningar, agility tunnel. Kanske en bana med lite olika hinder.

Vi hörs Eva o Leffe

2008-08-14 @ 14:19:08
Postat av: Marie G

Hejsan, det kommer bli lite prova på agility, lydnad, spår osv. Håller just nu på att planerar smile....Ha det tills vi hörs hälsar Marie & sheltieligan

2008-08-15 @ 11:58:13
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0