Hänt på nattpinket

I natt ja klockan var ca 00.30 & jag tog med mig gänget för en nattpink samtidigt som jag skulle hämta det sista i tvättstugan. Dom flesta i husen låg & SOV när jag lugnt kommer gåendes med mina hundar.....swiss så kommer an utav mina grannars hund ut från buskarna, inget ovanligt & tiken är snäll & trevlig men....husse med två kompisar kommer efter, ropandes på hunden som INTE vill komma, nä hon vill umgås med mina hundar. Men jösses vad Milloo blir rädd för dessa tre mörkklädda killar!!! Han får något som nästan liknar panik?!?! & springer i förtvivlan mot mitt hus. Jag ropar på honom samtidigt som killarna jagar tiken, Milloo vänder & möter killarna igen. Ja då rusar han runt huset nästintill skrikandes?!?!? Killarna får tag i tiken, grannarna har nog vaknat (nu får man kanske flytta, är det ngn som har ett hus att hyra ut???) Milloo kommer äntligen fram till mig, men han är helt uppe i det blå, stackars killen.....Det tar ett tag att få honom lugn, men jag går lugnt omkring med gänget & då slappnar han av, pust! Jag som bara skulle gå en liten LUGN nattpink med dom.
Ja, nu tror ju inte jag att det är en sådan bra ide´att metaltesta honom....Herregud klarar han inte det här klarar han ju INTE mentaltesten! Men å andra sidan är ju det helt andra situationer, här gick han nog också i tankarna att "här händer inget" & så plötsligt dyker 3 killar upp ur buskarna....Det var ju nästan så jag också blev rädd....
Nä det får nog bli Breeze som mentaltestas....Fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men kära nån då, stackars Milloo....fast å andra sidan....vad HAR ni ute mitt i natten att göra....;)

Ses på lördag. Vart jättesen från kiropraktorn, så jag hade inte hunnit prommenera i alla fall, men Tack för erbjudandet om skjuts.



Lotta

2008-08-15 @ 06:27:36
URL: http://www.123minsida.se/Taito
Postat av: Marie G

Jamen så sent var det ju inte smile...& tvätten ville jag ju ha torr & hundarna måste ju få sin nattpink & så är det SKÖNT att gå när ingen hmmm annan är ute ha,ha,ha....

2008-08-15 @ 12:00:42
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0