Cash har varit "hemma"!

"Min" lilla Sockertopp har varit "hemma" & hälsat på! Det har varit så kul att få ha honom igen...Det var LITE svårt att lämna tillbaka honom!!!
Han fick hänga med till Vingåker, tog med mig Breeze, Trizz & Cash på TÅGET!

Tack Clary för skjutsen till tåget & hjälpen upp på tåget!!!

Väl på tåget så skötte dom sig helt EXEMPLARISKT! Jag bara njöt av hur DUKTIGA dom var!!!Breeze la sig ner direkt, hon är ju van att åka tåg & valparna kollade läget så lugnt & sansat. DOm satt som två ljus & bara kollade på allt! Efter ett tag la sig även dom ner...Det var som om dom inte gjort annat i sitt liv än åkt tåg.
Bar av dom från tåget, valparna alltså, sedan fick dom gå på perrongen & det var INGA problem alls så det var bara att njuta vidare av MINA duktiga valpar!
När vi kom fram till Marie & Sven så blev hennes tollarvalp Gäspa så himla förtjust i Cash & där kan man prata om att det var ömsesidigt! Sedan var det full rulle på dom 3 yngsta. I bland grep Breeze in & lugnade ner det hela & i bland kom dom för nära dom 3 äldre pudlarna & då jäklar var det bäst att hålla sig ur vägen. Men det lärde dom sig snabbt!

     
Marie & tiggarna                  Breeze & Cash

  
Trizz                                        Cash

  




     



Cash, Sindie, Milloo & Breeze

     
Full rulle från morgon till kväll

Men säg den lycka som varar, söndag kväll kom & familjen Lundell kom & hämtaded hem "sin" Cash....
Ville behålla honom men det ville INTE dom ha,ha,ha.....Nä dom ville faktiskt ha honom TILLBAKA & jag förstår dom!
Han är en riktigt charmig kille & så go.............Hoppas att dom snart ska åka bort igen, men tyvärr så lät det som om det skulle DRÖJA innan dom KANSKE skulle åka dit igen.....Får väl HOPPAS att jag får LÅNA honom igen någongång!!!

TACK snälla familjen Cash för vinflaskan & det jättefina fatet samt att jag fick HA Cash!!!!
Vi saknar honom redan!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0