Ännu en långpromenad

Även denna kväll hade vi tur med vädret, det var riktigt härligt promenadväder! Det var jag med Breeze & Milloo, Birgitta med Mac & Zingo, Lotta med Taito & Loia, Agneta med Dino samt Terese med Pira & Diesel. Vi gick samma runda som förra gången men den här gången hade flera sina hundar lösa & det fungerade jättebra! Hundarna hittade "sin" lekkompis & sprang sedan för fulla muggar, så himla kul att se! Tror att även denna gång så var nog både två & fyrbenta nöjda!

Det som är så himla trist är alla dessa sopor som ligger slängt överallt & nu menar jag STORA soplast som soffor, möbler, kläder & div sopor som folk inte orkar??? ta med sig hem! Skandal & så trist att se!!! Fattar inte hur f.n man kan åka & dumpa sitt skräp i naturen!!!
Men, men vi hade i alla fall tur med vädret!

Väl hemma så fick Breeze & Milloo stanna inne medans jag tog en ngt kortare promenad med Sindie & Trizz. Känns ganska OK att "bara" ha två per promenad......

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det var en riktigt rolig prommenad. Och GötaPetter vad vovvvarna var trötta efteråt.

Det sa verkligen duns i golvet när dom kastade sig ner för att vila. Hoppas på bra väder nästa vecka ochså.

(Kolla på min hemsida så kan du få prova en egen alldeles gratis i ett tag.)

2008-08-07 @ 06:53:34
URL: http://www.123minsida.se/Taito
Postat av: Marie G

Tackar för att du skrev en kommentar, ha,ha,ha....Håller med hundarna var trötta efteråt! För att inte tala om mig....DAGEN EFTER!!!Syns nästa vecka om inte förr...

2008-08-07 @ 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0