Ytterligare en härlig dag

Det känns så härligt att bara titta på valparna! Kan tänka att det beror på att det är första egna kullen......Så det är väl bara att passa på att njuta, tiden går ju såå fort!!!
Glömde givetvis att ta kameran från Birgitta efter att vi varit på en långpromenad (med Sindie), suck....Så det blir inga nya bilder förrän i morgon.....Dammade av min gamla "vanliga" kamera, åh se den funkade! Men bara om man höll kameran rak?!?! Tippade jag den lite neråt gick det inte att fotografera, suck....Har aldrig hört talas om att en kamera fungerat så. Men återigen det är väl typiskt!!! Så det är bara att hålla sig till i morgon när Birgitta kommer med kameran. Då ska i alla fall batteriet vara väl laddat, hoppas jag. För då attan ska det fotograferas!!!

 Min prins Milloo som valp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0