Vilken dag!

Det är såå härligt att dom äntligen är här, jag har nog inte fattat det riktigt ännu! Som sagt det tar nog några dar. Det är ju min första kull, så jag njuter för fullt!
Breeze är en jätteduktig mamma, sådant är man ju alltid lite orolig för innan. Det har visseligen bara gått ca 12 timmar men det ser lovande ut, min lilla "supermamma!"
Känner mig så Tacksam att Ingela ställde upp & hjälpte till med ALLT! Sedan att Clary kom med frukost var en stor bonus....Hade ju inte sovit mer än några minuter på hela natten, men vad gör man inte för sin "tjej"?
Här kommer lite fler bilder.

 Hane nr 1

 Tik

 Hane nr 1 & tik

 Överst hane nr 1, tik & hane nr 2

 Ingela, Breeze & hane nr 4

Kommentarer
Postat av: Kitty

Grattis Marie

Vad kul & skönt att allt gick så bra, typiskt att det blev tre hannar när jag inte skulle ha någon, fler att välja på i en kul blir det troligen inte! Hoppas allt fortlöper bra, skulle gärna vilja komma och titta sedan när de är lite större!

//Kitty

2008-04-07 @ 07:25:23
Postat av: Marie G

Tackar! Ja det känns härligt att allt gick bra! Tur att man hade med sig Ingela. Lite många hanar blev det....smile. Men dom är underbara allihopa! Du är så välkommen när dom blivit lite äldre.
Hälsningar Marie G

2008-04-07 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0