Härliga valpar!

Kan inte nog betona hur härliga dessa underbara valpar är! Känns lite tjatigt men det bryr jag mig inte om........Det händer så mycket med dom hela tiden, dom skuttar, faller omkull, skäller & faktiskt gnager på kastrullocket! Det tyder nog på att det blir utmärkta lydnadshundar, smile...
Köttfärsen slank ner i dag också, det var bara Bino som inte var så där jättesugen på att äta hela sin portion,hmmm. Men då kom Bingo & tyckte att han kunde få det sista, undra på att han är STOR! Men han fick INTE Binos sista, det fick Breeze.
Även denna gång var det massor av fällar att tvätta & en hundsäng. Tur att man har ett gäng att byta med. Men nu är dom nytvättade & rena tills bytet i morgon ja sen är cirkeln i gång. Men jag klagar inte, jag njuter!

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej Marie o ALLA Sheltisar
Jag har full förståelse av att du njuter och
att du tycker att valparna är underbara och härliga för det är dom värkligen. :)Vi ska försöka hålla oss från besök tills söndagen den 11 Maj på efterm om det passar dig. Då hoppas jag att det går att välja mellan hanarna. Jag ringer i slutet av veckan. /Eva

2008-05-01 @ 10:36:09
Postat av: Marie G

Hejsan, Förstår att du håller med mig, smile....Det går säkert bra edn 11/5 men som sagt vi hörs innan dess. Det blir nog Bingo, fniss. Hälsningar Marie G & alla sheltisar

2008-05-01 @ 11:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0