Dag 9 valparnas morgonvikt

Natten har varit lugn men som vanligt TIDIG! Men det gör ingenting......Kollade vikten vid 07.30.

Bingo: 558
Tiken: 516
Bino: 377
Brio: 570

Har nu idag bytt till en lite större valplåda....Tyckte att den andra var lite liten, i alla fall för Breeze att sträcka ut i. Så nu har dom lite mer utrymme att växa på....Tycker att dom växer så att det knakar!

Ska sätta i hop en annons på dom också.....Usch det känns lite läskigt! Men det måste ju göras, suck.

I kväll tar jag med mig Milloo till klubben & kör lite agility. Det blir fokus på slalomingångar & säkerhet i slalom samt gungan. Slalom kan man ju aldrig träna för mycket på. Det får ta den tid det tar, jag har ingen brådska med honom. Önskar att han hade lite mer fart i slalomen men tror att det kommer, det är BARA att TRÄNA! I år kommer jag att försöka att satsa på Milloo & viltspåret. Hoppas få honom godkänd i öppenklassen. Bara jag har inspiration att träna honom, det är kanske där det spricker, hmmmm.....Men vi har i alla fall våran träningsgrupp.

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej Marie
Dom är så fina. Vad har du tänkt ge dom för foder?
Vet du vilken storlek på halsband som är lagom när
dom blir 8 veckor?

2008-04-15 @ 21:17:45
Postat av: Marie G

Hejsan, dom kommer att få Purina, lax för valpar. Svårt att säga med storleken, vi får nog vänta & se hur stora/små dom blir, smile....
Ja dom är såå härliga, kan inte få nog av dom....Hälsningar Marie G

2008-04-15 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0