Debut i Mästarklass för mig & Breeze Lördag 20/9 2014

Ja i morgon ska jag & Breeze DEBUTERA i Mästarklass på Norsborgs LKK.
 
Satt häromdagen & läste igenom skyltarna, trodde jag hade koll;) Men insåg till min förskräckelse att jag "missat" 2 skyltar!?! Gulp!!! Ähh bara att gilla läget...Då hade jag ju typ 2,5 dag på mig att träna in dessa nya skyltar;)
Jag menar "HUR svårt kan det va´?"
 
Den ena var: Läggande under gång-inkallning. Så intensiv träning & peppar peppar Breeze fixade det alla gånger trots blött gräs:)
 
I onsdags var det träning tillsammans med Towe & Linda. Tyvärr mådde jag riktigt dåligt så det blev vällan inte den allra bästa prestationen från min sida..Självklart för jag över det på Breeze. Nåja vi fick till några bra skyltar & framför allt var jag rackarns nöjd över honnören, stående på dels höger sida samt framför:)
 
Idag, dagen före debuten MÅSTE jag träna lite, orkar inte så värts mkt men men några skyltar ska vi väll fixa...
 
Har inga stora förhoppningar inför morgondagen, vill bara debutera & se var vi ligger...Har ju anmält till några fler tävlingar i höst. Ev även Stora Stockholm, i december...
 
På Måndag är det ju även Träningstävling på Botkyrka BK;) DÅ planerar jag att köra det som behövs efter debuten:)
 
Rapport kommer om hur det gick för oss:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0