Rosa Bandet promenaden blev succe!

Annordande en gemensam hundpromend till förmån för Rosa Bandet.
Hade "raggat" ihop ett gäng priser så att vi även kunde ha ett Lotteri där varje lott kostade 20:- samt en bössa för dom som inte ville köpa lotter;)
 
 
Man kunde vinna bla et kurs på Södertälje Lokala Kennelklubb, privatgruppträning, hallhyra, leksaker, presentkort mm mm mm....
 
Satte upp lappar om promisen lite här & där samt att LT skrev ett inlägg efter att ha ringt mig:)
 
Innan vi traskade i väg sålde jag lotter så det stod härliga till, KUL!!!
 
Glädjande nog så kom ca 52 stycken på promisen!!! Helt galet roligt!!! Det var en grupp som gick snabbt & längre & så en grupp som gick ca 45 minuter & bara en kortare runda runt Centrum. Det blev ca hälften var i respektive grupp...
 
Lånade ut Milloo till Rebecka & Trizz till Noelia, själv hade jag med mig Clara.
 
ALLA ni som VANN på lotteriet, kontakt mig för hämtning av priser!
 
TACK ALLA
som bidrog till att Södertälje Lokala Kennelklubb kunde sätta in nästan 4.000:- till Rosa Bandet 2014!!
 
TACK till våra sponsorer:
 
TUMBA HUND & KATT, Tumba
TÖS HUNDHÄLSA/APOTEK, Södertälje
REDOG, Tumba
Camilla, Jörgen, Gudrun, Kristina & Agneta som ställer upp & har privatgruppträning!
 
TACK Kjell Carlsson för jobbet med affischen!
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0