Gemensam hundpromis 18/11 2014

I går kunde jag ÄNTLIGEN vara med på klubbens gemensamma hundpromenad! Tog med mig Milloo & Trizz samt Clara. Clary var snäll & passade Breeze & då fick jag i utbyte Clara.
 
Tror vi var 12 stycken + 14 hundar som gick..
Gick en tur på 7.06 km i en riktigt skönt "höstväder", uppehåll, torrt & plusgrader trots att det är 18/11?!
 
Tror nog att hundarna var mer än nöjda efter kvällens tur:) Själv så kan jag lova att det kändes i kroppen, men VAD gör man inte för sina hundar;)
 
För övrigt så håller jag på för fullt att plocka ihop ALLA mina hundsaker som jag ska sälja...men det känns som om ju mer jag "letar" ju mer saker hittar jag suck! Fattar INTE att jag har såååå himla mycket hundprylar;) Men som sagt NU SKA DET BORT!!!
Böcker, täcken, hundsängar, burar, halsband, koppel, leksaker, hundförarbrallor, hundluckor(till hundgårdar), aktiveringsleksaker från Nina Ottosson mm mm........
Lista & foton KOMMER....
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0