Gemensam hundpromenad...

I kväll så lämnade jag Breeze hos grannen...Å så tog jag med mig Milloo & Trizz på kvällens gemensamma hundpromenad...Vi var totalt 8 stycken & 9 hundar som gick en ganska rask promis på 45 minuter...
Milloo var riktigt taggad i kväll...svansen var högre än vanligt & han skulle pinka precis överallt suck!
 
Nåja vi 3 fick röra på oss ordenligt...Höften värker som f.n men....hundarna har fått sitt & då känns det liiite bättre.
 
Alltid kul att gå tillsammans med andra då man ju oftast går själv, visst det är också mysigt men ibland är det skönt att "bara hänga på"...
 
Nästa gemensamma hundpromis blir faktiskt på tisdag, har bytt pass så att jag, Milloo & Trizz kan vara med:)
Får försöka muta den ansvarige att välja en icke så backig runda;) Kanske att jag även får ngn som går med Milloo på den promisen;)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0