Fyra veckor sedan Breeze opererades i Söderköping

I dag är det exakt 4 veckor sedan jag åkte ner till Krister Julin i Söderköping...Efter en undersökning blev det ju op på en gång...Själva op gick bra, det enda som kändes tufft var ju att jag inte fick "liv" i henne förrän vid ca 21.30 på kvällen...Kan lova att det inte kändes bra i magen:( Men när jag väl fått liv i henne så piggnade hon ju på sig riktigt bra:)
Dock tycker jag att det märkts att hon är 1 år äldre än förra gången hon op...Tycker hon är ngt "off", inte så att det känns som om hon "gett" upp utan mer att det ser "tungt" ut...Hon går mest i skritt (som hon ska) men utan ngn direkt action i stegen...Ska väl igentligen vara glad för det, men hon ser lite loj ut...Kan väl också bero på att det ÄR jobbigt att vara op & vara 10,5 år. Sedan får hon ju inte hänga på dom andra & hon får inte gå lös ngt som hon ju mer eller mindre gjort hela livet...Känns lite extra i hjärtat trots att jag VET att det är för hennes eget bästa. Svårt bara att förmedla det till henne...
BARA 4 månader kvar tills, förhoppningsvis hon får börja röra på sig liite mer...
 
Nu ska jag skicka en rapport till Krister i Söderköping..
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0