Filmat Breeze i rörelse för analys

I morse så filmade jag & Svenerik Breeze både framifrån & från sidan...Filmerna ska jag skicka till Krister i Söderköping för "analys"...
Tycker ju att Breeze är lite "off" när vi är ute & går våra KORTA promisar....rådfrågade då Krister om VAD jag skulle göra?! Filma henne & skicka ner dom så kikar jag på dom & utifrån det så får vi se hur vi går vidare.
 
Hoppas ju såklart att han inte ser "något" så att jag måste åka ner med henne igen...
Själv kan jag då inte se något men å andra sidan är det SVÅRT att se om hon går orent när jag har henne i koppel...Men i morse så fick hon vara lös medans vi filmade för höll jag i henne tittade hon bara på mig..
Får se om vi måste filma om henne, INTE lätt att få till en jämn fart/takt...
 
Nu håller jag tummarna för att han tycker det ser "bra" ut...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0