Tuff långpromis 4/5 2014

Vädret var bra & vi beslutade oss för at traska på en promis, tog stavarna & så Sheltieligan såklart;)
Kan LOVA att det var TUR att jag hade stavarna...för jösses vilken tripp det blev hua hua...Började dock att gå igenom en enorm fårhage som var full med får med lamm. Självklart hade jag full koll på hundarna som skötte sig SUPER! Så vackert var det...
Men oj oj vilken tuff tripp det blev...Här pratar vi bergsklättring mer eller mindre ha ha..Det blev alltså en ny tripp & det var så otroligt vackert när vi väl kom upp....
 
 
 
 
 
Efter ca 2 timmar var vi åter tillbaka i stugan....
Tyvärr så fick jag ngn form av inflammation i vänster knä efter promisen:( Satan i gatan vilken värk jag hade, vissa dagar kunde jag inte ens böja på knät vilket betydde att jag knappt kunde gå:(:( Fortfarande nu efter mer än 3 månad efter promisen har jag problem med knät suck!
Lovar dock att inte bjuda in till just den här trippen;)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0