SM 2014 utan Breeze...

Det här året 2014 var ju året som en hund från mig för allra första gången skulle vara med på SM i Agility...Min underbara härliga Breeze var ju tillsammans med Linda kvalade till Lag SM med TÖS hundapotek..Men tyvärr så blir det ju ingen start för Breeze:(
 
Känns ju såklart himla trist för om Breeze hade varit med så hade ju även jag minsann varit på plats:) Självklart är jag SUPERGLAD över att Breeze är frisk & mår topp, men köra Agility får hon inte göra...inte förrän i höst. Dock har jag tagit beslutet att hennes agility karriär är över...Hon kommer såklart få köra liiite bara för att hon tycker det är så himla KUL!
 
Nåja i stället för att vara på SM i Sollefteå är hon på landet med Milloo & Trizz...Å jag är hemma & tänker Om inte OM hade funnits..ja då hade vi varit på SM, Breeze & jag;)
 
Men jag vet att laget fått en värdig ersättare till Breeze i Bessie också det en blå Sheltie...
 
Så HEJA HEJA Laget TÖS hundapotek!!! Kör så det ryker!!! Vi håller på er:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0