Debut för Trizz i agilityklass 3 i Frövi 7/6 2014

Bästa Linda Borneland Debuterade Trizz i Agilityklass 3 i Frövi:) Dom åkte på fredagen...så jag lämnade Trizz till min snälla granne Clary som hade henne tills Linda kom & hämtade henne:) Själv var jag ju i Katrineholm.
 
Första rapporten kom efter debutloppet i Agilityklass 3: Allt gick fin fint fram till slalomet, väl där så ville Trizz INTE gå klart slalomet:( Hon gick ur 4-5 gånger vid 10:e pinnen...Linda gjorde om & om men till slut så körde hon vidare = DISK! en...Linda var nöjd för övrigt med min Trizz:) Å jag håller med efter att ha fått se filmen. Visst tiden kan bli så bättre men med lite träning så;)
 
Hopp klass 2: Här blev det ett NOLLAT lopp!!! Tyvärr räckte tiden bara till en 3:e placering & det utdelades bara 2 pinnar, surt men men JAG är då mer än nöjd att dom nollade!!!
Det var bara 3 nollor av 20 starter...Dom klarade också reftiden;)
 
Frövi 7/6 2014:
 
Förare: Linda Borneland
Hund: Trizz
0 fel
Placering 3/20 (2 pinnar)
Ref tid: 42 sek
Tid: 39.14
146 meter
3 nollor
8 disk
 
TACK Linda för att du vill köra min lilla gråa fara Trizz:)
 
Tyvärr har jag ingen aning om hur man länkar till filmen som finns på YouTube...
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0