Bento tillbaka på Taffsnäs

Har ju under våren haft förmånen att få ta hand om den lilla Gulingen dvs fjordingen Bento från Taffsnäs:)
Det har fullt ut varit avkopplande & jag har under tiden med honom fyllt på "depån";) Mycket bara vara tid men självklart har jag tömkört/longerat honom förrutom all tid med borstning & rykt...När jag varit själv i stallet som jag varit mestadels så har Sheltieligan fått vara "fria". Kan lova att Breeze & Trizz mest varit fixerade av boxen som till deras stora glädje hade en...kanin som inneboende;)
Tyvärr så fick den lilla Gulingen lite känn av lätt fång så den sista tiden var han inte helt fräsch:( Men NU är han tillbaka på Taffsnäs...Så självklart blir det en tripp dit under sommaren:)
 
Jaha så nu är det "bara" att åter börja leta efter en ny Guling att ta hand om, NÅGON som har en eller som vet någon som har en i närheten av Södertälje som behöver "pysselhjälp", hör av er;)
 
 
TACK Elin för att jag fick ta hand om "din" Guling:)
 
Njut av era hundar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0