Bra rallyträning inför tävlingen på lördag!

Tack gulliga Towe för att du kom & tränade med mig & Breeze inför Rallytävlingen!
 
Behövde få lite tips & råd angående bla Backa 3 steg...ett moment som jag ännu inte fått till...Å så kom jag ju på att JAG måste få till MINA 3 steg också;) Då var det toppen att Towe kikade & kom med tips:)
 
Var så himla NÖJD efter torsdags träningen med Breeze!!! Körde bla Spring & körde också då skyltar som ingick...Hon började tagga upp & skalla men jag sa till henne "Lite" på skarpen & då gick det bra! Även Backa 3 steg gick bra efter många repetitioner...TUR att Breeze fixar att göra om & göra om & göra rätt;)
 
 
 
Ja vi pausade också såklart;) På bilden är det Towe med Berry...
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0