Saknar motivation & inspiration:(

Just nu så saknar jag helt & hållet inspiration & motivation för hundträning....Känns så himla trist för det är ju igentligen NU jag ska träna för att kunna vara på G när våren & alla tävlingar sätter igång...
Kände mig supertaggad efter Zandra Beijer dagen...men poff sa det så var den gnistan slocknad:( Ja jag vet att mina hundar inte lider av detta men JAG skulle verkligen BEHÖVA INSPIRATION!
Ju mer man kikar på alla dom som tränar & tragglar mest varje dag så blir jag lite sugen men...JAG skulle minsann behöva ha någon som gav mig en PUSH VARJE DAG;) Har ju 3 hundar som verkligen har potential både att jobba & att klättra i klasserna:)
Agility har jag ju helt gett upp:( Finns inte på kartan att jag fixar att hålla på med det tyvärr...Men Rally KAN jag ju hålla på med eller??? Just nu känns det hopplöst även att vara aktiv med det:( När kroppen inte är med mig så känns allt mer eller mindre hopplöst så nu HOPPAS jag verkligen att det blir något bättre så att JAG kommer igång!!! HOPPAS HOPPAS!!!
Första steget nu är att komma igång att träna dels med Ann & så Elisabet...Ja annars blir det nog inte alls av suck...
Nä bara att bita ihop & komma igen! Tjohooo......
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0