Breeze är på bättringsvägen

Skickade ju ner en film på Breeze till Krister Julin i Söderköping. Jag kände mig ju lite osäker på om hon gick helt "rent"...Då kändes det BRA att kunna skicka ner en film som dels visade henne framifrån samt från den skakade sidan dvs höger. Filmade både i skritt & trav...
 
Kan lova att jag hade liiite magont varje gång jag öppnade mailen...speciellt när svar dröjde..
Blev därför så himla lättad när han svarade att Breeze såg så fin ut i gång, både mjuk & helt OK! Kör på!
Nästan så det blev ett litet glädjetjut!
 
Ja så nu har vi ökat på våra promisar med sisådär 5 minuter...Självklart fortfarande i koppel...
 
En sommarbild från 2013 tror jag...
 
Försöker sedan på alla vis hitta på saker för henne att göra inne...Hon får bla jobba med Nina Ottossons aktiveringsleksaker, godis i toarullar, tvätta nosen innan hon får en godbit, hämta mina tofflor, plocka upp sådant jag "tappat" från golvet osv osv...
Men...trots detta så värker det i mattehjärtat:( Jag SER att hon tycker livet är småpestigt...Speciellt när vi är ute & dom andra två vildingarna sätter igång..DÅ bara TITTAR hon på mig & undrar VARFÖR får inte jag hänga på??? Å VARFÖR måste jag gå i koppel??? Det har jag ju knappt behövt göra någon gång i livet...
SJÄLVKLART är det mänskliga tankar men...JAG HAR DOM!
 
Å när jag går till jobbet måste hon "stängas" in i hallen...medans dom andra har resten av lägenheten att röra sig på..Ja ja dom sover vällan ändå mest hela tiden när jag är borta...
 
JA jag är GLAD för att det går framåt...:)
 
Nu håller jag bara tummarna för att det fortsätter att gå åt rätt håll & jag är sååå GLAD att jag har den bästa som fixade henne:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0