Trizz & jag har varit på Bödabaden, Norra Öland

Beslutade mig ganska tidigt för att det var Trizz jag skulle ta med mig till Öland:) Det var liksom dags för egentid med henne...har man tre hundar har man ju dom oftast alla samtidigt. Himla nyttigt för både henne & mig att det bara var vi;)
 
Bussresan ner gick kanoners, Trizz sov mest hela vägen, hon var lika duktig på hemresan:)
 
Väl framme på Bödabaden så installerade vi oss i våran lilla stuga...Gick en promis på den underbart fina Böda..innan det var dags för mig att gå på Räkfrossa i Puben:)
 
Dagarna på Öland var helt underbara....i bara var & varje morgon vid 06.30 gick vi en ordentlig promis nere utmed stranden jag, Trizz & Gudrun med sina tjejer. Jag gick också varje kväll, lite senare nere på stranden & bara NJÖT! Trizz skällde på vågorna & sprang i vattnet:)
 
 
 Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0