Sheltieligan på väg hem & lite planer inför hösten

Hela Sheltieligan har varit på landet i över en vecka nu....MEN nu om bara en liten stund kommer dom hem:)
Har haft fullt upp & då kom vi överens om att det var lugnast & bäst för dom att vara kvar...
TUR att Svenerik & mamma kan ta dom när det är fullt i kalendern....
 
MEN från & med nu så ska jag prioritera mina hundar! Bygga upp kondisen är nog prio 1;) Sedan ska det tränas...Breeze ska tränas inför Mästarklassen i Rally, Trizz ska tränas inför lydnadsklass 1 med mig & så blir det nog förhoppningsvis lite agilityträning med Jörgen i veckan. Hon ska ju tävla Agility i Flen på lördag;)
Milloo då? Ja han får "bara" hänga med/på det jag gör...Har inga planer för honom, tyvärr...Kanske att han får köra några agilitylopp framöver om ngn vill köra honom vill säga;) Lite Rally blir det också såklart men inga tävlingar.
 
Milloo
 
Min satsning blir på Breeze i Mästarklass, har anmält till 2 tävlingar:) I Norsborg blir det debut & sedan Hölö-Mörkö.
 
Breeze
 
Den här hösten KÖR vi på för fullt...får sedan se hur vi gör inför nästa år. Allt beror på MIN motivation, ALLT hänger på det...
 
Dock så börjar jag med kurs på söndag 31/8 för Camilla i Lydnad & då blir det Trizz som får hänga på...Har ju några dagar på mig att "värma" upp, det har ju inte blivit ngn träning alls på 1,5 vecka:(
 
Men allra först ser jag fram emot att få HEM dom:)
 
 
Trizz
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0