Lite bilder från trippen till Skåneland sommaren 2013

Vi bodde på Miatorpets Vandrarhem som låg nära Helsingborgs centrum & Råå.
Ett jättetrevligt ställe att bo på, nära "allt"
Frukosten varje morgon med bla senapssill:)
 
Jag traskade varje kväll bla mot Råå..Kändes lite konstigt att gå utan hundar men men..
 
Bjöd på Strömmingslunch i Höganäs, så gott. Inte heller helt fel att sitta nere vid hamnen precis vid vattnet en SOLIG dag...
En boktrave på Väla Shoppingcenter
Den Rosa 40 års festen.
Jordgubbar med Baileys glass & Red Gold
Servetter inköpta på tryckeriet på Fredriksdal, tyvärr hade dom bara 2 pack av dessa kvar..
Gränna bland Polkagrisar & så den obligatoriska lunchen nere i Hamnen.
 
Japp det här vara mina mobilbilder från trippen...
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer
Postat av: Margita Jonsson

Låter som en skön semestertripp. Kul med vandrarhem och att man får ha sina hundar med där. Så kul att läsa det du Bloggar om

Svar: Det var TOPPEN trevligt, dock var jag helt hundfri, dom hade semester hos min uppfödare;)
Marie

2013-07-18 @ 05:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0